کد مطلب: 245895
در مسابقات جهاني ووشو؛
مربي ايراني سکان‌دار هدايت تيم ملي ووشو کرواسي در اندونزي شد
تاریخ انتشار : 1401/09/13 13:59:03
نمایش : 550
مربي ووشو اهل استان چهارمحال و بختياري گفت: به‌عنوان مربي تيم ملي ووشو کشور کرواسي، همراه آنان در مسابقات جهاني در اندونزي هستم، پيش از اين نيز در مسابقات آزاد در کشور ترکيه مربي اين تيم بودم.
به گزارش هفت چشمه، حبيب بهمني در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: به‌عنوان مربي تيم ملي کشور کرواسي، به همراه ديگر مربي اهل اين کشور همراه آنان در مسابقات قهرماني جهان خواهم بود.
 
وي افزود: پيش از اين نيز در مسابقات آزاد بين المللي که در کشور ترکيه برگزار شد به همراه ديگر مربي تيم، دَن پوتينا مربي اهل اين کشور هدايت تيم ووشو کرواسي را برعهده داشتيم، در اين مسابقات ۴۵۰ ورزشکار از کشورهاي مختلف جهان حضور داشتند و ووشوکاران کرواسي توانستند براي اولين بار در رده سني بزرگسالان مدال نقره و جوانان مدال طلا در بخش ساندا کسب کنند.
 
مربي تيم ملي ووشو کرواسي عنوان کرد: در مسابقات جهاني ووشو، تيم کرواسي يک شرکت کننده دارد و وي با کسب مدال طلا در مسابقات آزاد کشور ترکيه توانست راهي اندونزي شود.
 
بهمني با اشاره به اينکه هشتمين دوره مسابقات ووشو جوانان جهان روزهاي ۱۱ تا ۱۹ آذرماه سال جاري در شهر «تانگرانگ» اندونزي برگزار مي‌شود، خاطرنشان کرد: تيم ملي ايران نيز با يک ترکيب قوي از ووشوکاران در اين رقابت‌ها حاضر است و براي تيم ملي ايران آرزوي موفقيت کرد .
 
وي با تاکيد بر اقدامات مؤثر فدراسيون ووشو در سال‌هاي گذشته که منجر به تغييرات بسيار اثربخش و گسترده در اين رشته ورزشي شده است، اضافه کرد: مديريت قوي در فدراسيون و ترکيب حرفه‌اي کادر فني با سرمربيگري حسين اوجاقي باعث شد تا تيم ملي ووشو ايران، اکنون در رده اول دنيا قرار بگيرد.
 
 اين مربي ووشو بيان کرد: خوشبختانه ووشو در ايران هميشه در همه عرصه‌ها قدرتمند ظاهر شده است، گواه اين مدعا نيز ايراني‌هايي هستند که در اين رشته کرسي‌هاي بين المللي مختلفي را کسب کردند، از آن جمله مهدي علي نژاد نائب رئيس فدراسيون ووشو آسيا و عضو هيات رئيسه فدراسيون جهاني، مربيان و داوران بين المللي، هيات‌هاي ژوري ايراني در مسابقات مختلف و … هستند.

 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg